Lær at lave film

Filmholdet - for unge fra 7. klasse og opefter

Filmholdet

Er du vild med film? Og kunne du tænke dig at lære, hvordan du laver din egen film - på den fede måde, og ikke bare med Youtube som tutorial - men med rigtige filmundervisere? Så er du kommet til rette sted!  På Filmholdet lærer du at skrive et godt filmmanuskript, at arbejde med dine gode historier, så de kan blive til film, du lærer at optage med større filmkameraer, sætte lys, og at klippe alle optagelserne sammen til film. Filmarbejde er teamwork, så I kommer til at arbejde sammen om produktionerne. Kulturskolen har et større green screen studie, så der bliver også mulighed for sjove optagelser her.
Holdet er for unge fra 7. klasse og opefter.

Tid og sted

På kulturskolen i Tønder. Ugedag og tid kommer senere. Følg med her på siden eller på kulturskolens Facebookside.