Mød Rose Svane til talk og workshop - hækling som copingstrategi

Talk og workshop med superhækler og designer Rose Svane

Lørdag d 20. april kommer den 24årige hækledesigner Rose Svane til Tønder Kulturskole.  Hun har gjort hækling til sin levevej og bruger det også som copingstrategi. Denne dag kan man opleve en talk, hvor Rose Svane fortæller om sin rejse med hækling som bæredygtig og miljøvenlig tilgang til mode, samt hvordan håndarbejdet giver ro, så det kan bruges som copingstrategi. Talk'en varer 1 time og starter kl. 13.

Efter talk'en kan du være med til en workshop med Rose. Der er et begrænset antal pladser til workshoppen, så her skal man være hurtig for at være med! Workshoppen varer 2 timer og begynder kl. 14.30.

Du skal købe billet for at være med til enten talk eller talk og workshop med Rose Svane.

Begge dele kan tilmeldes og betales via følgende links:

Billet til Talk med Rose Svane

Billet til Talk OG workshop med Rose Svane