Udlejning af filmudstyr

Lej filmudstyr på Tønder Kulturskole

Filmudstyr

Du kan leje et sæt filmudstyr hos kulturskolen. Vi har 4 sæt: Blå, Rød, Grøn og Gul.

Kulturskolen udlejer kamerataske med følgende indhold:
1 kamerataske
1 høretelefoner Sennheiser
1 vejledning til Panasonic kamera 2 batterier
1 Panasonic AG AC90 kamera (EFP 4) 1 batterioplader
1 adaptor 1 remote
1 Sennheiser MKE 600 mikrofon med hætte (i etui) (E5) 1 Grey filter vario
1 vindhætte til mikrofon 1 usb kabel
1 stage line kabel NB! Udlejes ekskl. SD-kort

Hvornår kan jeg få udstyret?

Du kan senest booke udstyret én uge, inden du skal bruge det.

Husk at medbringe sygesikringskort og billedlegitimation i form af kørekort eller pas, dette bliver scannet ind når du henter udstyret.
Udstyret lejes for én uge ad gangen og bliver altid udleveret/afleveret om tirsdagen kl. 16.15-17.15
Der udlejes maksimalt én kamerataske pr. husstand.

Hvad koster det?

Ugelejen er på 1.000 kr. Eventuel køb af SD-kort koster 100 kr. pr. styk. SD-kortet beholder du. Den samlede pris opkræves på regning via din e-boks.

Der betales et depositum på 3.000 kr. De 3.000 kr. modsvarer Kulturskolens selvrisiko på forsikring af udstyret.

Hvis en skade påføres udstyret i lejeperioden, så forbeholder Kulturskolen sig retten til, at opkræve de 3.000 kr. til betaling af selvrisikoen.

Inden udstyret udlejes har Kulturskolen undersøgt det, så det garanteret er i orden ved udleveringen.

Ansvar

Det er dit ansvar, at det lejede udstyr altid opbevares sikkert, så udstyret ikke ødelægges eller bortkommer.
Hvis kameratasken ikke afleveres som aftalt, opkræves der 500 kr. ekstra leje pr. dag.

Hvordan booker jeg det?

Du booker udstyret via linket til Fritidsportalen nederst på denne side.

Du skal oprettes som bruger i kommunens bookingsystem Fritidsportalen, det gør du ved hjælp af dit NemId første gang, du booker derinde. Klik på "Registrer dig" i øverste højre hjørne på Fritidsportalen.

Når du skal booke filmudstyret, går du ind på "SØG/BOOK" i menuen til venstre.

Du vælger "Kalenderbooking". Under "Anlæg" vælger du Kulturskolen. Derpå kan du markere det ønskede filmudstyrs sæt.

Derefter går du til "Kalender", hvor du angiver tidsrummet, som du vil leje filmudstyret i. Under "Aktivitet" finder du "Filmudstyr".

Til sidst går du til "Book".

Når du er inde for at booke udstyret: HUSK vælg "Kamerasæt" og evt. SD-kort under "Tilbehør".

NB! Bemærk at udstyret ikke må bruges i kommerciel sammenhæng. Det vil sige, at der ikke må være en økonomisk fortjeneste til lejeren af dette udstyr.

Persondataforordning

Personoplysninger i bookingen samt indscannet ID gives frivilligt. Du er ikke forpligtet til at give disse personoplysninger, og kan trække disse tilbage til enhver tid.

Konsekvensen af ikke at oplyse de fornødne personoplysninger vil være, at din ansøgning om leje af filmudstyr ikke kan behandles. Personoplysningerne bruges udelukkende til behandling af din ansøgning om leje af filmudstyr samt kommunikation vedrørende dette, og eventuel udbetaling af depositum.

Personoplysningerne om den registrerede opbevares så længe der er behov herfor, for at kunne varetage de ovenfor angivne formål. Den registrerede er bekendt med, at denne kan læse mere om persondataloven og persondataforordningen på www.datatilsynet.dk

Ved gennemførelse af booking giver du samtykke til opbevaring af personoplysninger og bekræfter samtidig, at du har læst og er indforstået med ovenstående regelsæt.

Kontakt os ved spørgsmål.